If nothing goes right, go left.

Gick för att handla mat på Coop Konsum på avenyn idag och missade helt och hållet att jag gått förbi Xzibit, orka det liksom. Fick höra av de som jobbar där hur uppspelta och nöjda de var över att få ha tagit kort tillsammans med honom osv.
Tydligen är det min helg för big failures, igår misslyckades jag nämligen med tvätten för första gången sedan jag var typ 11 år... skyller på att det var en ny tvättstuga för min del. Det slutade med att mina kläder blev rena men när maskinen var klar var de dyngsura och jag blev tvungen att krama ur allt vatten på egen hand och hänga upp det hemma eftersom min tid var över. Kan även påpeka att de knappast torkar snabbt, även efter ett dygn är de blöta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0