That's the secret to life, replace one worry with another." -Charlie Brown

Ingen vila ingen ro, känns som att så fort jag är färdig med den ena grejen har jag plötsligt något nytt jag måste göra. Life is... Ligger äntligen i sängen med ben som är alldeles bortdomnade. Det har varit en lång dag idag med bl.a. läkarbesök på Sahlgrenskas kirurgimottagning. Står nu äntligen på deras väntlista för operation. Är superglad, trots att jag vet att det finns risker med den. Vad som exempelvis kan hända är att stämbanden berörs och jag blir kroniskt/övergående hes. Det blir en operation med hela kitet- det vill säga: narkos, övernattning o.s.v. Tycker det känns rätt spännande, har aldrig tidigare blivit sövd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0