If I'm weird around you, I'm comfortable with you

Och så var Idol 2011 igång.. Kom på mig själv med att, i min ensamhet, skratta och till och med lipa till de olika bidragen som var med. Det ligger verkligen någonting i att en människas bagage formar den. Någon som varit med om mycket har ofta en mer intressant personlighet.


När mamma en dag var iväg för att storhandla frågade hon mig vad jag behöver.. "ja du, tvättmedel och strumpor skulle jag väl behöva" svarade jag. Hade inte en tanke på att det kanske skulle behövas mer detaljerad information om mina önskemål. Här har jag på mig ett av de tre paren strumpor som mamma handlade till mig. Man blir ju glad av att se dom i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0