Hej bakfylla, du är inte välkommen här

Blev en spontan liten partykväll igår, det var mysigt men stack inte till något uteställe för var alldeles föör trött och tyckte jag borde visa lite hänsyn för min nya roomie. Blev alldeles lagom dragen igår, därför är det riktigt svårt att förstå hur jag kunnat vakna upp i det skicket som jag gjort. Har haft en helt förskräcklig huvudverk och mitt illamående ska vi inte ens prata om!
Har bara varit utanför lägenheten en gång idag och det var när jag cyklade till Ica för att handla pan pizza, chips och choklad. Trodde helt seriöst att jag skulle kolapsa inne i affären och jag kunde inte dölja hur dåligt jag mådde. Så mycket som folk tittade på mig... man börjar ju undra om de har något vett eller om de ärligt talat blir orolig för en.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0