Baka baka kaka, rulla rulla bulle

Har sådan stor lust att baka något, senast jag åt något nybakat/egenbakat var när jag hade namnsdag i förra månaden och innan dess minns jag inte när det var senast.

På tal om månaden förresten.. tänk att det redan är september, hösten är här! Det har man ju kännt på vädret men nu är det faktiskt en höstmånad så mer självklart än så kan det väl inte bli. Trist om ni frågar mig.. visst är det mysigt med mysiga koftor, stora halsdukar osv men i långa loppet är det mest tråkigt och jobbigt med allt regn och så.
Är tacksam över att solen skiner idag, även fast det inte är direkt varmt. Jag är nämligen hundvakt under några timmar nu så hade tänkt gå ut på en längre promenad.
Ska passa in den till kl 20.00 hade jag tänkt, då jag och moster ska se på Robinson. Har kollat lite lite på de tre avsnitten som gått, får dåliga vibbar av nästan alla.. snälla TV4, det måste ju vara hur jävla många helst som söker till programmet, måste ni då välja så osköna snubbar?! Får se om jag står ut hela säsongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0