Wishes

Åh blir galen, har kollat på bostadshemsidor nu en stund och blir sjuk av längtan efter eget boende.
Tänker mig antingen ett mysigt litet krypin eller en öppen och ljus lägenhet, att ha sällskap är ju inte fel men det hade varit en sådan skön känsla att själv bestämma när och när man ska få ha lite tid för sig själv. Får nog ta och drömma ett tag till för inom den närmsta tiden kommer min inkomst inte vara sådär stadig som man kanske skulle hoppas.
Sedan är det mer saker jag gärna vill köpa också.. har klarat mig bra med min mobil fram tills igår då den börja krångla med att ta emot och skicka sms. Fungerar nu till och från vilket är så otroligt irriterande. Önskar mig en Iphone 4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0