Vi närmar oss slutet

Imorgon är det min tur att ta studenten, känns ofattbart ännu. Fixade precis det sista med klänningen så nu är jag done med allt. Krävs bara lite sömn nu så jag kan vakna pigg och glad, redo för en hel dags + natts festande.
Dagen var planerad så punktligt och bra men självklart är det något som ändå ska komma i vägen, när jag stod inne i duschen och geggade in hårinpackning stängdes vattnet av... inte bara duschvattnet utan alla kranar i huset så där stod jag med denna smörjan i hela håret och händerna var ju alldeles hala de också. Hade det bara varit så hade det kanske inte varit så illa men när jag har tider att passa och dessutom en hund som behöver komma ut på en kissetur så är det lite mindre kul. Trots stressen jag kände kunde jag inte annat än tycka att det var rätt kul ändå, att något så otippat händer.
Nu ska jag lägga mig och sova bort den sista tiden som gymnasie elev, imorgon är jag en fri kvinna. Wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0