Felt everything around me move

Bankärenden och möten med skatteverket känns inte helt tråkigt ändå, det kommer jag nog ändra inställning till med tiden men just nu, när det är så nytt för mig, känns det mest spännande. Och det är väl nuläget som man ska bry sig om, så här har vi en glad liten tjej som inte är allt för långt ifrån att göra något så vuxet att hon inte riktigt vågat tänka i de banorna på allvar tidigare.

Påvägen till Frida i förrgår var jag förbi stan och fick med mig en tight trikåklänning i en somrig ljusröd färg, en svart söt klänning och en snygg tunn "jacka". När jag sedan kom till henne med godis och film i största beredskap för en mys"kväll", fick jag ytterligare en chans att förnya min garderob lite. Jag kollade bland lite kläder som hon skulle gett bort begagnat till andra annars och lade beslag på:
en blommig klänning, en tight svart klänning, ett sött linne, ett par jeans, ett par jeansshorts och 2 vanliga linnen.
Själv ska jag ta och rensa min garderob tills på söndag då det är megaloppis i hela majorna. Har rätt fina grejer som jag aldrig använder så kan lika gärna sälja dom där, ska stå tillsammans med Chio och hennes pojkvän där så det kan nog bli rätt kul.

Redo för sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0