Hello darkness my old friend

De sista timmarna har varit så tråkiga så det finns inte, jag som tyckte det skulle bli skönt att få iväg mamma och hennes man en stund. Jag har sysselsatt mig med lite pyssel på datorn, bland annat ändrat teckensnitt och teckenstorlek på bloggen men det kan man väl inte kalla för en aktivitet. Imorgon blir det andra puckar, då har jag bestämt träff med två vänner. En av dom har nyligen kommit hem från en tids vistelse i Spaninen och har säkert en hel del att berätta.
Ska även se om jag hittar något på stan, en liten fågel viskade i mitt öra att affärerna skulle sänka sina priser p.g.a. överfyllda lager. Fast... de kanske inte börjar förrän nästa vecka förresten.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0