Sommarhäng

Känns som att det finns något att fira hela tiden just nu. I tisdags var det firande av Chio, i form av fika som hennes mamma gjort i ordning. Igår var det lill-lördag och det blev en sväng ut med några utav tjejerna från skolan, vi hade jättetrevligt och hade gärna stannat längre men skulle upp tidigt denna morgonen för att ha nationellaprov i engelska. Idag hade jag kunnat gå ut bara för att, jag är helt ledig imorgon så skulle ju inte behöva ta hänsyn till något sånt, jag behöver dock spara på pengarna så för mig blir det en lugn kväll hemma men film antagligen. Och imorgon blir det fest firande av Chio.
Jag älskar när det alltid är något som händer, kan det inte bara alltid vara så!
Har sådan otrolig lust att utnyttja min drinkbok som jag köpt, och handla in vad som behövs för att göra lite olika goa drinkar som kaffedrinkar, rosa pantern bl.a. Detta kommer nog inte bli av eftersom det bara verkar vara jag som orkar lägga tid och energi på det. Får ta det någon annan gång, nu snart, jag skaffar gärna lite skills inom drinktekniken till sommaren.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0