Trodde jag var stark men hamna jag i en park och levde på att sälja knark

Igår kändes som en supereffektiv dag, jag fick gjort typ 1000 saker och ändå hann jag slappa ett bra tag på balkongen under eftermiddagen. Köpte bland annat nya balkongmöbler så nu är det fint och mysigt där ute. Ska nog försöka hinna sätta mig en stund inte är dax för min arbetsintervju, måste dock vänta på att solen ska nå dit.
Jag lade in mina allra första traderaannonser igår med, ska försöka få sålt 2 par byxor, 2 par klackskor, en jacka och lite mer saker är tanken. Hoppas det går vägen för just nu behöver jag verkligen alla pengar jag kan få tag i! Det är inte billigt att ta studenten kan jag lova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0