Prom

Åh jag känner mig dunderstressad! Vaknar flera gånger om natten efter att ha drömt om mitt blivande företag... Livet är inte lätt men å andra sidan, vems fan är det? Idag kan jag i alla fall, från listan att göra, bocka av att ta kontakt med skatteverket. Jag pratade nämligen idag med en jättetrevlig tjej som jag ska träffa redan på måndag för att gå igenom allt med skatt och moms betalning osv. Skönt att få en liten privat lektion sådär för den 25e ska jag på ett informationsmöte men om jag missar något då kan det ju tyvärr kännas lite för pinsamt för att fråga dumma frågor framför en hel del andra människor. Framför allt när de antagligen är en del år äldre än mig.

Nu har jag precis bakat muffins, jag försöker nämligen koppla av lite. Det är också därför jag struntar i att göra den sista engelskauppgiften, som i och för sig antagligen skulle höja mig från G till VG. Men nu vill jag verkligen lägga allt som har med skolan att göra åt sidan och enbart fokusera på massageverksamheten, och självklart allt roligt kring studenten.
Imorgon ska vi fixa med studentflak-pyntet, annars har vi ingenting att gå till skolan till för längre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0