Operation Bröllopsbrud

Har alltid TV på på morgonen så det inte ska vara så tyst och tråkigt hemma. Idag på Vakna med the voice, pratade de om ett TV program som ska starta (dock inte i Sverige än vad jag vet). Programmet handlar om en tävling bland blivande brudar där vinsterna är plastikoperationer. Trailern var helt sjuk, de gör liksom inte bara sådana ingrepp som vem som helst gärna gör utan detta handlar verkligen om att förvandla sig helt och hållet. Vad tycker männen undrar jag då? Vara förlovad med en kvinna och gifta sig med någon som inte alls ser ut som henne.

Snart ska jag iväg till skolan för ett enda prov, kul, jag kan inte alls allt som jag borde kunna men jag hoppas på tur helt enkelt. Borde ju tagit mig tid för att läsa in lite extra denna förmiddagen men istället grovstädade jag rummet. Så typiskt att det ska vara lättast att komma igång med städning när det finns något annat tråkigt som man vet att man borde göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0