Nya tattoos

Igår hade jag min efterlängtade tatueringstid och jag gjorde en ny på vardera arm. Älskar dom och är superdupernöjd! Ska jag vara ärlig har jag redan börjat tänka på vad nästa ska vara för någon (satt och tänkte på det medans jag satt där och gjorde dom). Tänker dock inte säga vad jag tror att nästa kommer vara eftersom jag inte är helt säker ännu. Men någonstans längre ner på kroppen i alla fall, i och med att mina tre jag har nu är på ungefär samma nivå.

Det snöar nu, jag har datorn på ett bord precis vid fönstret och jag kan ju inte direkt säga att jag är glad i att gå ut. Men nu börjar skoldagens start närma sig och jag får ta och borsta tänderna och sånt nu innan det är dags att sticka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0