Mitt i veckan

Sitter just nu på golvet i mitt rum, på mattan som är så mycket mjukare än pallen som står vid bordet.
Har som vanligt inte kunnat sova länge utan istället avnjutit en lite mer än vanligt tidskrävande frukost, nämligen scones. Mums.. jag lade upp det lite gulligt också med en liten skål cream cheese och aprikosmarmelad. Haha.
Har kännt nu i flera dagar att jag har något förkylning som inte helt och hållit brutit ut. Jag misstänker att det är min mamma som smittat mig, ska nog ta och skälla ut henne sen. Detta är inte alls någon bra timing.

Fick lite lust att visa upp min örn lite grann

 

Nu ska jag snart ta på mig varmt och gå ut en sväng med Ozzy, sedan ska jag lägga mig under mitt täcke och spela the sims på mitt ps3. Har hela förmiddagen på mig att mysa hemma för jag har inte lektion förän strax innan kl 16. Segt att åka till skolan för bara den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0