Melodifestival och goa tjejer.



Har inte så mycket att säga om gårkvällen, vi startade hemma hos Chio och begav oss senare till en krog som heter Hemmaplan. Världen är, som jag alltid säger, så jävla liten. Träffade gamla vänner bara sådär out of the blue.

Har förövrigt solat 2 gånger denna veckan. Och ja, jag vet att man inte ska det med nya tatueringar men jag har ju ändå bal nu imorgon så lite fresh vill jag känna mig. Hade skydd över dom så det gick nog bra ändå. Har väl inte blivit så brun men är i alla fall inte lika blek som förut, känns gott.
Idag hälsade jag på mormor och somnade i hennes nya, sjukt, sköna fåtölj som går att fälla ner hela vägen. Så mycket till sällskap var jag, ha ha.

Nu ska mamma köra mig till Emma, det blir några tjejer från skolan som ska käka och kolla på melodifestivalen tillsammans. Det är final ikväll, heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0