Billiga behandlingar

I skolan har våra elevbehandlingar i massage och hudvård bl.a. dragit igång, min första kund hade jag igår i massage och hade en ny idag som ville ha färg- och stilanalys. Jag har varit rätt nervös inför detta och trott att det ska kännas jobbigt att ta emot okända människor men det gick jättebra och var faktiskt kul.
Jag känner att en förkylning eller något annat virus är påväg, därför gick jag hem igår efter massagen men gick till skolan idag ändå.. bra eller inte vet jag inte.
Kom hem och la mig en stund efter en mysig middag på stan med cutie, jätteskönt med vila och nu har jag hela helgen framför mig att göra just det. Har jag tur kanske någon orkar med mig även fast jag är hängig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0