Tvåtusenelva.noll tre.noll ett

Är helt ledig idag men måste ändå ägna mig åt skolsaker hela dagen, denna veckan skall projektet lämnas in och jag har en del annat att jobba på också.
Har gjort 2 st sminkningar till idag och tänkte börja på min tredje men i och med att jag inte vet riktigt hur lång tid det tar tills jag är klar (så olika från gång till gång) och min mage började kurra så tog jag en paus. Hemmagjord pizza.... mumma!

Vill så gärna färga håret men nu måste jag akta mig noga för att inte slita på det eftersom jag vill att mitt hår ska växa så snabbt som möjligt nu. Är så sjukt trött på att ha denna mellan längd som gör att det är helt omöjligt att fixa frisyrer. Behöver även vara sparsam med mina pengar nu och eftersom jag vill ljusa upp håret och vara säker på att få ett bra resultat vill jag göra det hos en frisör, får kanske ta och vänta tills närmare studenten, suck.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0