Live Love Laugh

Vårväder wohoo, nog tack vare det som det känts som den härligaste söndagen på länge.
Började dagen med frulle i solskenet på balkongen, verkligen helt underbart! Efter det blev det en lång dusch innan jag åkte in till stan. Är uppladdad inför Fridas födelsedag på fredag, lika bra att vara förberedd för nu ska jag faktiskt mest ägna dagarna i veckan åt plugg. Känns som solen peppade mig rejält idag, hoppas det fortsätter vara så fint väder nu bara.

Har under veckan som varit sett 2 grymma filmer, ena var Takers med bl.a. Paul Walker, Chris Brown och Zoe Saldana i rollerna (minns ärligt talat inte senast jag såg en såhär bra film) och den andra var Hereafter, skriven av Clint Eastwood, med Matt Damon i huvudrollen. Den första handlar kortfattat om ett gäng rånare och den andra om "andra sidan" (kontakt med de döda).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0