Inspirationen flödar

... eller inte.

Har suttit nu ett tag och pluggat tillsammans med Chio, arbetat lite på några engelska uppgifter vilket känns bra men det hade ju känts klart bättre om jag inte hela tiden haft den där känslan av att oavsett hur mycket jag gör nu kommer jag ha en jävla massa kvar. Nej inte något bra tankesätt alls, jag vet, men det ligger liksom där i bakhuvudet och trycker utan att jag kan göra något åt det.

Fick mitt paket idag från nelly.se som jag beställt, innehållande en svart kofta, en klänning och ett par skor. Kommer bara behålla koftan, klänningen och skorna är redan på väg tillbaka med posten. Klänningen var för stor och skorna var sönder (?!).. Men det gjorde inget, köpte mig nämligen ett par andra svinsnygga kilklackar idag, är överlycklig. Ska ha dom på mig på fredag när vi ska ut och parta (på tiden att gå ut + ska passa på att fira mig). Fyller år på söndag, vilket bara är 4 dagar kvar, woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0