Gratis bio + nya kläder

Stoppa i mig så mycket godis igår, tillsammans med Chio, att jag fick kramper i hela magen och mådde så illa att jag fick seriösa sömnsvårigheter. Gissa vad jag gjorde idag då?! Jo, gick och köpte ännu mer godis för att fylla på godispåsen som nästan var tom. Har haft en nice dag i skolan och skulle sedan på bio med klassen, däremellan fanns det några timmar som jag ägnade åt att gå i lite affärer.
Fick med mig:
3 linnen- H&M
En kavaj- H&M
Jeans från Cheap monday- Weekday

Gick dock och lämnade tillbaka ett utav linnena senare när ångesten för pengaslösande slog till. Imorgon skall jag lämna tillbaka ett utav de andra också.
Kom hem och kände mig pysselsugen så jag plockade fram saxen och ett par jeans som jag ändå tänkt göra om till shorts. Här har jag bilder från mina nya plagg som fått plats i garderoben :




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0