Where the action is

Ååååh sova sova sova! Det är precis vad jag ska göra nu, har inte sovit så mycket de här senaste dagarna om man säger så. Det har jag märkt då jag nickat till ett tiotal gånger under en och samma, ändå ganska kort, spårvagnstur osv. Jag fick igår veta att min kusin ville ge mig 2 st biljetter till festivalen Where the action is, som var idag. Jag sov (högst typ 3 timmar) hos en vän och åkte sedan tidigt på morgonen för att hämta biljetterna. Efter det har det varit full rulle med jobb och sånt så nu kan jag äntligen få vila lite och förhoppningsvis få sova så många timmar som egentligen behövs. Synd är det dock eftersom jag är ensam hemma vilket händer så sjukt sällan så när det väl är så känner jag för att utnyttja tiden med lägenheten för mig själv på ett bättre sätt än att sova bort den...
Jajja, behöver nana i vilket fall vill bara tillägga att Coldplays spelning idag på festivalen gick rakt in i hjärtat, fick rysningar så huden knottrade sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0