Hard times ahead

Idag blev även jag en glad Iphone-ägare. Den är dock låst och mitt abonnemang behöver tecknas om för att jag ska få bra surf och kontakterbjudande, därför kommer jag komma igång med telefonen imorgon som tidigast. Har verkligen längtar efter att ha kamera, telefon och surf på ett och samma ställe. Nu är jag sååå nära, aah!

Imorgon firas en väns födelsedag, det blir nog en bra kväll och med mig tar jag en box vin och ett gott humör. Det blir ingen utgång, åtminstone inte för min del har jag bestämt. Har nämligen en del kunder inbokade till helgen och därefter följer en hel vecka med fullproppat schema, hjälp! Min kropp kommer vara död, veckan därefter är jag ledig och den tiden behövs nog för att kunna återhämta mig.... Kommer bli sleten som f*n!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0