Tro hopp och kärlek

Vad som väntar mig idag:
  • Besök på Östra för provtagning
  • Vandra omkring med reklamblad
  • Handla lämpliga kläder att arbeta i
  • Växla mina Eurosedlar som ligger i plånboken och ständigt påminner mig om att jag nu är i Sverige och inte i härliga Magaluf :(
  • (kanske ta en sväng förbi salongen)

Satt igår och tittade på en massa lockande resor, Chio hittade en till Turkiet på 22 dagar som inte ens kostade mycket. Snacka om att jag skulle bli avis om hon drog, jag hade så jättejättegärna åkt på någon så lång resa men har nu jobbet som håller mig tillbaka. Skulle jag lyckas få till en ny resa skulle det gälla en veckas semester.
Egentligen kanske man borde öva sig på att spara istället och sedan dra på någon helt amazing resa till flera resmål på raken, det låter rätt nice. Om man skulle lyckas vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0