Med ett humör likt en berg&dalbana

Vet inte riktigt vad som hände igår men allt var bara fel. Bl.a. stack hunden iväg när jag var ute med honom och jag har nog aldrig haft sådana mammakänslor någonsin, jag blev så orolig att jag grät! Och så visade det sig att han stuckit ifrån parken och ner på gatan, med massa trafik, för att komma hem. Han gillar inte regn och ville därför inte vara ute mer än nödvändigt... Blev extra kinkig och kunde knappt titta på honom resten utav kvällen, ja jag vet- barnsligt, men jag var faktiskt tjurig som en unge i stort sett hela dagen.

Är så sugen på shopping så det finns inte...  det var länge sedan jag hållt mig såhär bra ifrån att köpa något som bara är för "skojs skull" men nu har jag inget val. Jag vet att jag kommer ligga på minus första månaden/månaderna och jag behöver alla mina pengar till hyra osv. det känns som att jag får smaka på den bittra sidan utav vuxenlivet. Oj gud, vad jag låter bortskämd nu ...


Vad har förresten hänt med bilduppläggningen? Det går ju inte att lägga upp något?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0