Kära Fredag

Kom precis hem, nu senast var jag iväg och åt buffé på ett riktigt mysigt ställe i närheten av där jag bor. Det första jag gjorde när jag kom hem var att byta om till mjukisshorts och stor tröja för nu ska jag chilla gärnet! Det har varit en effektiv dag- gott samvete!
Måste säga som så att alla ärenden (även de som vanligtvis klassas som tråkiga) känns rätt spännande och roliga att uträtta när det är p.g.a. sin egen verksamhet. Hade dock hoppats på att ha en "vanligt" rolig kväll denna fredag, men har fortfarande inte de pengarna att spendera riktigt, med tanke på att jag faktiskt kan vilja ha pengar till midsommar. Asså seriöst.. midsommar! Har inte tiden gått vansinnigt fort?! Kommer vara 40 år om något som kommer kännas som typ 5 år, nej usch sådana tragiska tankar får jag inte ha, fram med de roliga. Det roliga för tillfället är att jag har en så bra känsla om framtiden, jag har ingenting att gå på men det känns ändå som att framtiden ser rätt ljus ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0