I'm goin' Pro

Känner mig lite sådär proffsig just nu, har gjort min livs första annons (vad jag kan komma på åtinstone). Det är ju i alla fall lätt den "största", satte ut den på Facebook för Göteborgare och de som bor inom 16 km avstånd till Göteborg stad.
Vi får se om man får något napp, såhär ser den ut i varje fall:  






Dessutom har jag vart igång på fler plan, bakade en kladdkaka
som på receptet dessutom hette "Kladdig kladdkaka", den blev torr
och trist men sockerberoendet som växt sig större i Magaluf gjorde att jag käka på redigt ändå. Resultatet? Jag ligger i soffan, mätt som satan, och halvsover bredvid en lika trött, om inte tröttare Chio. Skulle ta och sefilmen Pineapple Express men blir nog till att ta sig en tupplur innan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0