Hejdå Maggan

Kom hem i fredagsnatt från en vecka i Magaluf, 9 tjejer var vi som åkte iväg och jävlar vilken resa! Hade sjukt roligt, längtar tillbaka så mycket så jag får ont i magen vid tanken.
Efter en vecka med party får man dock utstå konsekvenserna, ont i hela kroppen och feber är vad jag ligger hemma med just nu. Jag brukar säga att mina sjukliga perioder är illa passande men... nu, om någonsin, är det verkligen det. Idag, söndagen den 12e juni var det sagt att jag skulle starta igång arbetet på salongen. Egentligen borde jag redan vara där vid detta laget men har verkligen mått pyton under natten och morgonen! Usch usch usch, vilken ångest.

Bjuder på lite bilder från Magaluf nu för att bryta av.







Ja, det är rätt. Det är Hugo Rosas som är med på sidan på bilden. Han och Paow var också där och festade på Grabbarna Grus Beachclub. Han har fult nog på sin blogg både en bild på en del av tjejerna och en video på när han häller ut en drink över en utav dom. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0