Gaaalenpaanna

Ja man tackar och bugar för en härlig midsommarhelg då.
Hade en mycket trevlig kväll hos Jenny på midsommarafton, grillning och 5-kamp blev det. När min dricka tog slut blev det lite sug efter en utgång så istället för att stanna och sova där som de flesta gjorde åkte jag och Milla in till stan för att sätta oss på någon krog i vasa, det gick ju som det gick med det... Har aldrig sett det så dött i vasa! Det var stängt överallt så det blev till att dra en kebabrulle på vägen hem till mig där vi sov båda två.
På lördagen blev det en hel del bakismölande av chips och choklad och på kvällen stack vi in till vasa där vi satte oss och tog några glas. En chillkväll som var så galet efterblivet känner jag asså! Kom hem halv 6 på morgonen efter att ha skjutsats omkring i en cykelkorg av en främling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0