Andra dagen på hemmaplan

Vings prissänkta resor med all inklusive till typ Alanya eller Rhodos ser ju rätt lockande ut.. Jag driver inte, vi har redan börjat kolla efter en ny resa. Man får jämt och ständigt höra från folk att det är deprimerande att komma tillbaka till Sverige efter en semester men man tar det aldrig på allvar, nu kan jag helt ärligt säga att jag känner mig inte på topp psykiskt efter hemkomsten. Desperat letar jag sätt att komma iväg, helst en lång period som när man pluggar eller jobbar, men en kort semester är bättre än ingenting. För att kunna åka krävs det ju självklart att jag får in tillräckligt med pengar nu på min massageverksamhet. Oh God. Jag är så nervös inför hur det ska gå så jag mår dåligt asså, ångesten blandat med febern gav mig en ren helvetesnatt kan jag lova, hoppas jag får bättre sömn idag.
Jag trotsade febern idag till slut och åkte iväg till salongen, var väl 90 % säker på att jag inte fått något inbokat än (eftersom ingen reklam gått ut ännu) men jag ville säkerhetskolla och jag hade rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0