Jensens Bøfhus

Nu närmar det sig nana dags och jag går till sängs nöjd med dagen. Trött kom jag hem och fick besök utav en vän som behövde låna min scanner, vad gör man inte för sina vänner ha ha. Därefter fanns det egentligen inga planer men fick frågan om att gå ut och äta så efter att duschat mig fräsch igen (sedan jobbet), begav vi oss ut i regnet som precis hade börjat ösa ner.. herre, vilket regn alltså! Det blev middag på Jensens Bøfhus och efter det handlade vi med oss 2 stora påsar godis från 4-gott och åkte till biografen för att se vad som fanns att se. Blev inget med det, eftersom vi inte nöjde oss med de platser som fanns kvar, istället hyrde vi med oss 2 filmer hem. Easy A och Just go with it, härlig komedikväll med andra ord och det behövdes skrattas lite kan jag säga. Har haft sådant ostabilt humör denna veckan, beroende på en del olika saker.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0