Hope is necessary in every condition.

Det är okej att tycka synd om sig själv ibland va, bara ibland? Det gör jag i vilket fall just nu.. Ligger i soffan och oroar mig för att, vad som verkar vara ett virus, ska bli värre och att jag då kommer må dåligt när jag behöver energi till att jobba. Det verker i alla leder från höften och ner, inte när jag står och går utan när jag sitter/ligger, vilket bl.a. stört min sömn. Förutom det har de här dagarna hos Carro varit superhärliga, vi var ute med bebis Lovisa en sväng till Smögen, fikade, njöt av solen, hade filmmys, bakade osv.
Tack för sällskapet hjärtat!



Nu ska jag fortsätta att ligga i soffan tills det är nanadags, en film på det och kvällen är räddad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0