Gummi armar

Lördag idag och jag hade nästan dödat för att vara ledig, mina armar är svaga och ömma efter all massage denna veckan. I onsdags fick jag ett infall och följde med en vän ut på kvällen, vi började lugnt på restaurang Vasa Viktoria och gick sedan vidare till Nerfertiti. Kom hem vid 3 på natten och jobbade dagen efter, vilket faktiskt gick jättebra.

Har förresten fastnat helt otroligt för serien Pretty little liars.. Har sett minst 2 avsnitt om dagen denna veckan, blir inga mer just nu för ska snart dra mig mot salongen. Har 2 kunder idag och 2 imorgon, sedan kan jag vila ända fram till nästa helg. Skönt.
Under mina lediga dagar ska jag äntligen åka och hälsa på Caroline, har gått allt för lång tid sedan sist! Längtar, längtar, längtar.


Kommentarer
Postat av: milla

pretty little liars ftw :D

2011-07-24 @ 17:58:32
URL: http://millasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0