And all we see is forward

Imorgon lämnar jag Göteborg för att i 2 dygn vara hos min efterlängtade Caroline och hennes dotter Lovisa. Har ännu inte sett hennes bebis mer än på bild så det är verkligen något jag ser fram emot!
Vad vi ska göra de här 2 dagarna har jag ingen aning om, hade kollat att vädret skulle vara fint men kom nyss på att det var i Göteborg jag hade kollat.. Kanske är det ungefär samma ändå(?). Hoppas det.

Kvällen var fin, bakade äpplepaj som vi här hemma avnjöt till en bra film, faktiskt en mycket bra film, nämligen The Lincoln Lawyer. Men nu ska jag nana så jag vaknar pigg i tid imorgon för att ta mig till centralstationen och sätta mig på bussen.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0