Vit helg

Jag och Frida hade en typiskt tjejig myskväll igår, vi målade naglarna, fixade ögonbrynen, la ansiktsmask och satt och tjata och läste veckotidningar. Det är ett nice alternativ till att gå ut när man inte har pengar eller är helt frisk. Misstänker att det blir något liknande ikväll igen, ska snart åka mot stan för att kolla runt lite bara med Frida sedan blir det hemmasittarkväll av något slag i alla fall.
Skulle pluggat idag men har inte fått något gjort, satte mig för att skissa upp några sminkningar men det slutade med att jag satt och tecknade lite allt möjligt (dock inte vad jag skulle göra).

Gjorde jättegod middag som jag tog kort på med mobilen men har ju ingen kabel för att föra över till datorn så försökte förstå mig på bluetooth men om jag förstått det rätt så saknas något som ska göra att det fungerar.
Känner fortfarande vitlökssmak i munnen men det är lika bra att överdriva lite med det eftersom jag hoppas på att slippa bli smittad av Fridas förkylning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0