Less than a week

Har varit på toppenhumör idag, woho! Konstigt kanske med tanke på att jag sov så otroligt dåligt inatt p.g.a. oron inför mitt matteprov. MEN jag lär ju i alla fall inte sova lika kasst inatt så jag får se det ur det perspektivet.
Har fått så sjukt många kommentarer om min kropp idag och JA jag vet att jag behöver lägga på mig några kilon, men det är lättare sagt än gjort. Men så ni vet, jag har i alla fall beslutat mig för att verkligen gå in för det och försöka helhjärtat och bombar därför med mat och godis m.m. Ska fixa näringsdrycker också så går det nog lite snabbare. Beach 2011 here I come ;-)


Paketet som jag beställt kom på posten idag, innehållande:
* En blus/tunika (mer till sommaren)
* Skor (kilklack ♥)
* En klänning (också mer till sommaren)
* Ett par jeans
* En kjol
* En kofta

Inte kläderna på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0