Praktik

Har inget intressant att skriva egentligen, är trött i huvudet och önskar att jag kunde somna om men det går inte. Jag vaknade med sån migrän idag så jag ringde mig sjuk. Började min praktik på myrornas (affär med second hand artiklar) denna veckan. Det är väl ett lagom kul ställe kan man säga, rätt smutsigt. Dessutom känner jag mig helt död i kroppen efter en dag där och har därför inte orkar plugga något alls... får se till att något blir gjort idag.
Hade hellre gått i skolan som vanligt faktiskt.
Snart är det i alla fall helg. Som det ser ut nu blir det utgång på lördag men får nog snåla lite då, har så sjukt många kommande kostnader.. Studentmössa, kläder, studentresa, bal, balklänning. Sedan är det ju alltid saker som tillkommer..
Och nu när vi vet att det är en liten flicka som Caroline väntar ska det bli kul att köpa små babykläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0