Mumma

Oj vad jag har levt nice nu, underbart sällskap, god mat och dricka, kul aktivitefer. Det känns som att detta är början av ett bra år. Har ätit finmiddag 3 dagar i rad + gotta och har även funnit en ny favoritdrink, det är en varm kaffedrink med baileys bl.a. mumma!
Var på Ving igår och betalade bokningsavgiften (eller vad det nu var) för Magaluf-resan, åker i juni med några av tjejerna i skolan. Längtar sjukt mycket.
Senare på kvällen blev det utgång till the Queen och sedan Yaki-da med fina Gaia efter att ha ätit middag och peppat med några glas vin hemma hos mig. Träffade en del knäppa människor och började tjafsa med en svarttaxi snubbe, annars var det som vanligt kul att komma ut. Nästa helg får dock bli en vit en misstänker jag. Tog inga bilder igår, fan också, får bli lite bättre på det. Jag tycker det är kul att ha många bilder som minnen.

Beställde även lite kläder igår. Jag som skulle leva sparsamt, det gick ju bra! Blev även ett par klackskor fast egentligen är det vardagsskor som jag behöver, tänkte kolla efter ett par boots eller liknande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0