Kan Jang, C-vitamin, citron & ingefära te, vitlök

Jag trodde att jag som vanligt skulle vakna tidigt av mig själv och ställde därför inte min väckarklocka. Jag vaknade för en stund sedan, lite innan kl 11. Jag börjar som tur är inte praktiken förän kl 14.00 men hade tänkt plugga och gå till bibilioteket för att lämna tillbaka en bok innan det. Detta är sista inlämningsdagen för boken så dit måste jag gå i vilket fall om jag inte ska behöva betala fördröjningsavgift.

Kalla mig naiv om ni vill men jag var nästan övertygad om att jag skulle kunna umgås med en förkyld Frida utan att bli smittad.. Det har visat sig att jag nog hade lite fel där, har ont i halsen och är förkylningstrött i huvudet. Borde kanske vila hemma om jag inte ska vara sjuk till helgen men har varit hemma från praktiken kanske lite för många dagar så jag skäms lite om man säger så.

IMORGON SMÄLLER DET! Jag kommer gå runt och le såhär brett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0