Can't wait!

Gick ofrivilligt upp kl 8.30 imorse, flyttbilen med min mosters möbler skulle nämligen vara vid hennes nya lägenhet en timme senare. Det är en lagom stor etta med balkong i ett fint område, gissa om jag blev avis... Can't wait til it's my turn!
Blev god thailunch på vägen hem.. det är ju nästan ett måste med restaurangmat efter en flytt. Vanligast måste ju ändå vara pizza "belöningen" som många lockar till sig flytthjälp med.

Somnade förut i min soffa och sov som en bebis i  nästan 3 timmar, tror att nattsömnen förstördes där. Fan.
Vaknade sjukligt seg och hungrig så har gjort varm choklad och mackor som jag nu ska äta till No ordinary family.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0