Finally!

Äntligen dags att nana haha, har haft en sådan dag som man bara väntar på ska ta slut.. Har känt den värsta rastlösheten man kan tänka sig, men nu har jag tack och lov blivit allt tröttare och tröttare under tiden som jag legat i soffan och kollat på filmen A man apart som sändes på TV3. Har ställt om soffan och soffbordet i mitt rum och tyckte det blev rätt mysigt. Älskar förändringar så att möblera om är något jag gärna gör ofta men mitt rum har liksom inte så många möjliga sätt att se ut på.

Köpte solkort idag, är trött på att känna mig så blek. Dit jag går nu har bra priser, till skillnad från det senaste stället jag hade kort hos där varje solning kostade 100 kr. Jag menar, seriöst....?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0