Weekend

Jag & babe

Efter att ha varit på pjäsen igår skyndade jag mig hem och hämtade grejer för kvällen och åkte direkt till Frida, där åt vi god middag och fixade oss tillsammans innan vi åkte till hennes syster och förfestade.
Hade en bra och rolig kväll igår men när det när den började gå mot sitt slut lyckades dock några idioter (som var på samma fest) dra ner mitt humör rätt ordentligt.
På vägen hem, när jag var i stan, såg jag en kille ligga medvetslös mitt på gatan. Det stod folk omkring honom som inte visste vad de skulle göra men hade tydligen ring ambulansen redan. Han låg och skakade och hade enligt vad folket trodde fått ett epilepsianfall. Jag la min jacka över honom så han skulle hållas varm och väntade tills ambulansen kom. Ingen där kände honom och tanken av att det lika gärna kunnat hända bland fel människor eller kanske ännu värre på någon plats där det inte finns några människor, skrämmer mig.

Ikväll blir det nog bara soffan för mig, ligger redan här med magen full av middagsmat och godis. Kan väl inte direkt påstå att jag känner mig speciellt glamourös för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0