Snart en veckas lov!

Idag på praktiken fick vi klart ändringen av skyltfönstrena. Det nya temat är 50-tal och de söta glada färgerna får en att längta såååå mycket efter vår och sommar! Imorgon är sista dagen där och eftersom jag jobbade över ett par timmar igår så kommer jag få gå tidigare imorgon. Hade gärna bakat något att bjuda på men efter att ha bakat kladdkaka till mig själv och Frida idag så orkade jag inte ställa mig och baka en gång till så jag får helt enkelt köpa med mig en kakburk på vägen dit. De blir nog glada i vilket fall.

De två senaste nätterna har jag sovit riktigt dåligt så nu ska jag ta en paus från sängen och sova i min bäddsoffa, förhoppningsvis hjälper den lilla förändringen nattens sömn. Ligger redan här med halvslutna ögon, gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0