Jag vill bara spola fram tiden lite

Har ont i hela kroppen, känner mig äckligt hänging, halsen gör ont och huvudet är så tungt att det känns som att jag är i ständigt behov av att vila det mot kudden. ÅH, jag som ska ut imorgon! *Ber om ett mirakel*
Min stödbåge på överkäken som sattes på tändernas baksida lossnade samma dag som jag fick den, idag har jag en akuttid för att fixa det men resten av dagen kommer jag nog ägna åt att ligga hemma och spela ps3. Ändå rätt gött så, don't pity me :-)

Sjukskrev mig för morgondagen också, då blir det nog samma sak men mitt på dagen någon gång ska jag följa med mamma och se på en pjäs som en klass i hennes skola (hon jobbar som lärare) sätter upp.
Det är den klass som jag gick i från 0- 5 an så det ska bli roligt. Det är dock inte alls många kvar i klassen som gick där då jag gick där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0