Ingefära te & ett nytt leende ♥

Hade kvar pannkakssmet från igårkväll så det blev pannkakor till frukost, hur gott som helst så snacka om en toppenstart på dagen. Kände mig dock att förkylningen blivit lite värre och tog därför en treo innan jag sprang iväg till odontologen. Känns lite tråkigt att sluta gå dit nu eftersom jag gillar min tandläkare så mycket. Men vad ska man säga, fick bort tandställningen så det är fett värt det! WOHO.
Gick till praktiken efteråt men var för hängig för att orka slutföra dagen där så stack efter lunch. Gick och handlade ingefära och C-vitamin brustabletter så nu ligger jag här hemma och häller i mig mängder med ingefära te. Vill bli frisk fort fort fort, har inte tid att vara sjuk! Fast i och för sig... när har man det? Det passar ju egentligen aldrig, haha.

I like, I like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0