Don't dream your life, live your dreams

Det blir nog inte utgång ikväll som det var tänkt. Så då tänkte jag automatiskt att det får bli hemma-myskväll med film och godis men är inte riktigt sugen på det.. ÅÅH, hjälp mig med mina avskyvärda I-landsproblem.
Har äntligen tagit tag i vad som måste göras för skolan, har skjutit upp det dag efter dag (fy mig). Har väl inte direkt pluggat något idag men har börjat med sminkningarna som jag ska bygga mitt årsprojekt på. Eller i alla fall ha med som en liten del.. får helt enkelt se hur resultatet blir senare.

Har förresten beställt en klänning som jag tänkte ha till balen. Den är rätt så enkel svart så får se om jag nöjer mig med den som den är eller ifall jag går och köper strass stenar och fäster på själv. Har även beställt min studentmössa så nu slipper jag tänka mer på det. Har ärligt talat inte hört någon som är så sent ute med det som jag. Man kan ju tro att jag inte riktigt är så pepp på att ta studenten, men så är inte fallet! Det enda negativa jag ser med att gå ut skolan är ångesten inför vuxenlivet. Men det är ju ändå något som jag längtat efter så länge, allt det där med eget ansvar, eget hem m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0