Days like these

Har varit dålig på att skriva men så är det jämt med mig när jag har bakis-deg dagar.
I lördags, efter att kommit hem från Lovisas underbara dop och dopkalas, var jag ute på en go barrunda. Utekvällen skulle egentligen tillägnas en vän som tog sin sista Göteborgsutgång innan den kommande flytten till Stockholm, men efter att jag mött upp tjejerna i stan var i tillsammans i säkert mindre än en timme innan alla splittrades.
Blev lagom go i huvudet under kvällen men vaknade i finfint skick morgonen därpå, var bara lite seg sådär. Fick bli pizza-chips-godis söndag.
Kan sällan säga att jag fått något vettigt gjort sådana dagar men jag tröstar mig med att alla får ha heldagar som soffpotatisar lite då och då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0