yesterday is history, tomorrow is a mystery

Jag kom på när jag satt på vagnen imorse att jag hade skyndat mig till vagnen som gick en timme tidigare än den jag tänkt ta så jnär jag kom till salongen hann jag göra ordning mer pyssla lite med det ena och det andra som jag i vanliga fall kanske inte lägger ner så mycket tid på. Kändes rätt värt faktiskt.
Vinet jag drack igår gjorde sig dock påmint under dagen, jag blev svag och darrig i kroppen så jag såg riktigt fram emot sushimiddagen jag och en vän planerat in efter jobbet. När jag sedan väl satt på restaurangen, hungrig som satan, ringde en tjurig kund och gnällde otacksamt åt mig.. då rann det över för min  del.
Man slutar ju aldrig att förundras över människors olika beteenden!


 

Snart snart snart släpa mig in i andra rummet för att bädda ner mig under täcket till någon film och mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0