Live & love


Här sitter jag i lägenheten och är pigg mört (vad är förresten en mört, någon fisk av något slag ja men vafan..?!). Klockan börjar bli mycket och jag ska upp tidigt imorgon och jobba, 4 timmars masserande jo tack.

I varje fall... Jag har haft en bra ledig fredag. Kom ut på en promenad med vovven på förmiddagen och märkte att med tröjan jag hade på mig blev det för varmt, gott väder med andra ord! Resten av dagen har jag spenderat på stan där jag och en vän började med sushilunch. Jag som hållt mig så bra ifrån att shoppa tillät mig sedan att för en gångs skull köpa lite skoj. Det blev nödvändiga saker inför hösten + 2 st halsband som jag kom billigt undan med (så dåligt samvete har jag klarat mig utan).
Efter denna shoppingrunda satte vi oss och tog ett par glas vilka satt fint kan jag lova.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0