11-08-15

Min dator står hos moster och jag befinner mig hos mamma, det känns i och för sig som att det räcker med det internetet jag har på Iphonen men passar på att skriva här när jag har snott mamma dator för några minuter.
Jag har både fått jobb gjort och haft en trevlig stund på stan, mötte mamma under min 3-timmars lunch och gick till pustervik där hon åt lunch och jag fikade. De har en trevlig servering under dagarna och verkar ha en sjukt nice bar på kvällarna, har dock aldrig varit där. Är med på min att-göra-lista. Efteråt gick vi till Myrornas second handbutik och flummade runt en del, vi kan vara rätt barnsliga tillsammans jag och mamma och vi gick runt i affären och kallade varandra högt för konstiga namn... mamma kallade jag för mormor och hon kallade mig Berit.


Kommentarer
Postat av: milla

haha, du och din mamma är för söta.

jag är på att ta ett par bärs på pustervik någon dag :D

2011-08-22 @ 22:56:08
URL: http://millasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0